אז חשבת שפתרת את כל בעיית הנוכחות בכך שרכשת שעון נוכחות , אבל הדברים לא באמת קורים בשטח.
והעובדים שלך מתחילים פעם כן להחתים ופעם לא , אספנו כמה טיפים ממיטב המומחים שלנו לתופעה המעצבנת הזאת ! הרי כבר מזמן אתם לא צריכים להרגיש כמו גננת , כבר עברתם את הגיל 🙂
איך לטפל בשכחת דיווח נוכחות מיד?
2.תתעדכן במייל אונליין
במערכת איזי טיים ישנה אפשרות לקבל כל סוף יום דוח חריגות מקיף עם פירוט של העובדים ששחכו לבצע נוכחות.
בנוסף, המערכת יכולה לשלוח גם למייל של העובד ולהציק לו על החריגה !
פעולה זאת עובדת כמו קסם 🙂 הוא מיד יגש אליכם בבוקר בחוסר נוכחות ויבקש לעדכן.
3.הציבו את השעון במקום מרכזי
שעון נוכחות לא נועד בשביל להתחבא ! רצוי שתמקמו את השעון נוכחות במקום מרכזי שהעובדים רואים אותו ובעיקר שיראו את השעון בכניסה וביציאה ממקום העובדה.
אפשר גם להוסיף שלט קטן מעל של “נא לא לשכוח להחתים נוכחות” השלט עושה פלאים.
4.תגדירו מישהו לנהל את נושא הנוכחות
אם יש באפשרותכם , אל תפילו עליכם את כל הנושאים , אנחנו בטוחים שאתם מספיק עסוקים, אנחנו ממליצים להגדיר מישהו שיהיה אחראי על נושא הנוכחות , וכך אותו אדם יוכל להתעדכן מידי יום או פעם בכמה ימים ולטפל בנושא הנוכחות.
5.עדכנו הכל מראש
אם אתם יודעים על תאריך מסוים שעובד שלכם בחופש / מחלה / מילואים או כל היעדרות אחרת , אל תחכו ליום שהוא לא יגיע בשביל לעדכן את ההיעדרות שלו, עדיף לעדכן את העדרות כבר כאשר אתם יודעים על כך ואל תחכו לסוף החודש או אותו רגע, זה גורם לבלאגן ואי סדר.