אחרי שנים בתחום אנחנו יודעים בדיוק מה הצרכים של הארגון שלך,
פיתחנו את האפליקציה מערכת נוכחות המתקדמת ביותר כדי לעשות לך את החיים קלים.
האפליקציה מערכת נוכחות שלנו עונה בצורה מדויקת על הצרכים של חברות קטנות וגדולות כאחד, אנו מספקים את שיא הטכנולוגיה הקיימת בעולם עבורך.
האפליקציה לחישוב שעות עבודה שלנו תרכז עבורך את כל הדברים החשובים ביותר בכף היד שלך ושל העובדים שלך. נספק תמיכה ב – 7 שפות ונגישות לכל האוכלוסיות.
ועוד עשרות פיצ’רים ייחודיים שהופכים אותנו למוצר ללא מתחרים!
מערכת רישום שעות עבודה חינם | 30 ימי נסיון בחינם אין צורך בכרטיס אשראי
העובד שלך יהיה חשוף לדוח הנוכחות שלו באופן ישיר מהאפליקציה,כך תוכל ליצור אמון והגינות עם העובדים שלך. בסוף החודש המערכת תבקש מהעובד שלך לחתום על הדוח שלו. כך תמנע תביעות מהעובד בעתיד.
דיווח הנוכחות באפליקציה מתבצע בלחיצה אחת , בצורה קלה ונוחה. תוכל להגביל את העובדים שלך לבצע דיווח רק מנקודות שתגדיר מראש או לדווח באמצעות סריקה של קוד QR או שבב NFC. כך תוכל לאמת את מיקום הדיווח של העובד שלך.
העובדים שלך יוכלו להגיש בקשה לכל סוג של היעדרות כלשהי או שינוי שעות עבודה. לאחר הגשת הבקשה , הבקשה תועבר אל המנהל. לאחר החלטת המנהל העובד יקבל התראה של תוצאת הבקשה באפליקציה. במידה והמנהל אישר, המערכת תעדכן באופן אוטומטי בדוח החודשי של העובד.
אצלנו התקשורת חשובה יותר מהכל! ולכן פיתחנו מערכת צ’אט שתוכלו ליצור קשר בצורה הנוחה ביותר. תוכלו לשוחח בפרטי או בקבוצה. תוכלו לעלות סרטונים, תמונות, מסמכים ועוד.
בקיצור, חשבנו על הכל.
דאגנו לתת לעובד שלך את החוויה הטובה ביותר שיש, העובד יוכל לצפות בסידור העבודה בקלות, ובנוסף העובד יוכל להגיש העדפות ואילוצים בשיבוץ העבודה ולהוסיף הערות במידה וירצה. לאחר מכן העדפות ישלחו אל המנהל לצורך בניית שיבוץ סידור העבודה.
האפליקציה שלנו שמה דגש על חווית המשתמש!
אנחנו שמחים לבשר שיצרנו את המערכת עם מגוון רחב של שפות !
כלומר, כל אחד יכול לבחור את השפה המתאימה והמאפשרת ביותר לתפעול האפליקציה.
בואו תראו איך זה נראה לעובד שלכם
בדיוק מה שאתם צריכים
המערכת שלנו תדע לזהות מהיכן העובד שלך דיווח נוכחות, ובנוסף תוכל להגביל את המקומות המותרים לדיווח ולצפות במסלול העובדים שלך.
בעזרת המודל הייחודי שלנו תוכל לפלח את שעות העבודה לפי פרויקט / לקוח / משימה / תפקיד , באופן קל וידידותי ונוח להבנה כולל דוח מסכם לכל לקוח ופרויקט
העובד יכול לדווח לכם ישירות מהאפליקציה לניהול שעות עבודה שלנו על הוצאות כמו דלק, קמ’ , אוכל ועוד ולצרף קבלות ישירות לענן
הכלי החשוב ביותר ! אפליקצית שעון שעות עבודה מתממשקת בצורה מלאה למערכת הנוכחות שתוכלו לבצע נוכחות בקליק עם כל הפיצ’רים הקיימים במערכת נוכחות כולל הסכמי עבודה!
אפשרות להגביל את העובדים שלכם לדיווח נוכחות רק עם סריקת קוד QR או NFC (קרבה) שתוכלו להדביק בבית העסק. כך תמנעו חוסר אמינות בדיווחים.
אצלנו במערכת תוכלו לשלוח בכל רגע הודעות ישירות לעובדים שלך, וגם לקבוע לעובדים תזכורות לדיווח נוכחות כאשר העובדים ישכחו
העובדים יכולים לבקש חופש מחלה ישירות מהאפליקציה לאישורך ולהעלות מסמכים על כך. ובנוסף לבקש שינויים של שעות העבודה.
לא משנה מה המגדר של העובדים שלך ! אפליקציית שעות עבודה שלנו קיימת בעברית , אנגלית , רוסית, ספרדית וערבית כך שכל העובדים שלך יוכלו להרגיש בבית
העובדים יוכלו כל סוף חודש לחתום על הדוח החודשי שלהם ולאשר שהם ראו וקיבלו את מעקב שעות עבודה שלהם.
כך תימנע מתביעות בעתיד
תוכלו להגדיר משימות יומיומיות לעובד שלכם על מנת שיהיה סדר וביצוע בארגון, לאחר סיום המשימה העובד יוכל לצרף קבצים ולאשר שהוא סיים את המטלה.
העובד תמיד יוכל להיות בבקרה ולראות כמה שעות עבד החודש מבלי צורך הרשאה של מנהל וללא צורך בידע טכנולוגי. במידה ותרצו תוכלו גם להסתיר זאת מהם.
תוכל להחתים את העובדים שלך ישירות מהאפליקציה על כך מסמך שתרצה כמו טפסי 101, הסכמי העסקה ועוד כל זאת באמצעות התממשקות למערכת החתמת המסמכים הייחודית שלנו
כל התקשורת הארגונית במקום אחד !
באיזי טיים החלטנו לפתור את הבלאגן שנוצר בתקשורת בחברה, ויצרנו צ’אט חכם מובנה בתוך האפליקציה.
צור קשר עם העובדים, קבל בקשות, ונהל את הצוות ישירות בתוך המערכת שלנו. אין צורך להמשיך לחפש מיילים עתיקים, להתבלבל בין קבוצות וואטסאפ או לשגע את כולם בטלפונים בשעות לא נוחות.
התקדמו למערכת חכמה יותר, שעובדת בשבילך.
מערכת משימות מתקדמת שתעשה לך סדר
תוכלו לבנות רשימת משימות ומטלות שיש לבצע בכל יום או תקופה לדוגמא פתיחת משמרת, סגירת סניף, הזמנות, ניקיון ועוד..
המערכת תדע להציג לעובד שלך את המשימות שיש לבצע במהלך היום.
בסיום המשימה העובד אף יוכל לצרף תמונה שהמשימה בוצעה בהצלחה.
תקבל אונליין פירוט מלא של סטטוס המשימות שבוצעו בפועל ומי העובד שביצע ומתי.
בכך תוכל לנהל את משימות העובדים מכל מקום בכל רגע.
בניהול משימות נכון אף משימה בעסק לא תישכח !
דורית כהן
מנהלת משרד
“יש לנו עובדי שטח בכמות גדולה והיה בלתי אפשרי לנהל את הכל. עם איזי טיים הכל קורה בקלות שלא ציפינו . הכל הפך לדיגיטלי כולל המסמכים שהעובדים היו ממלאים ידנית בסיום משמרת”
דקלה לוי
מנהלת כוח אדם ושכר
“השירות מבחינתנו מעל הכל ! אנחנו עובדים עם איזי טיים כ-3 שנים בפרסיה ארצית. מרוצים מהיחס החם של נציגי השירות ושל אוראל שנותנים הרגשה של משפחה. המערכת מעולהה”
סיגל כוכבי
חשבת שכר
“חיפשנו פתרון שמשלב בין שעוני נוכחות בסניפי הרשת ובנוסף אפליקציה לדיווח מהבית. קיבלנו פתרון מעולהה שנוח לעובדים והכי חשוב לי בתור חשבת השכר”
כמובן !
אפליקציית EZTIME נוצרה ממיטב אנשי ה UI\UX בשביל לתת לכם את הממשק הידידותי ביותר למשתמש, אין צורך בידע טכנולוגי או ידע קודם. בנוסף האפליקציה תומכת במגוון רחב של שפות אשר מתאימות לכולם.
כמובן שלא !
העובד אינו יכול לשנות או לערוך את השעות אך העובד יוכל להגיש בקשה לשינוי שעות, לאחר הגשת הבקשה המנהל יוכל לראות זאת במערכת ולאשר או לא.
אפליקציית EZTIME תומכת בכל סוגי מערכת האנדרואיד ו IOS.
כן, באפשרותך להחתים מכל מקום בעולם ע''פ מיקום GPS ובמידה ואתה לא מעוניין זאת תוכל להגדיר לעובד היכן הוא יוכל לבצע את ההחתמה לפי מיקום מדויק.
בנוסף לזיהוי ע''פ מיקום GPS קיים אפשרות לסריקת ברקוד QR או באמצעות NFC כאשר העובד יסרוק בעת כניסתו ויציאתו מהעבודה. ניתן למקם את המדבקה בכל מקום שתרצו.
ממש לא, לא אהבת לא שילמת ! בלי שום אותיות קטנות ובלי שום התחייבויות. תוכלו בכל עת לעזוב
על האפליקציה שעות עבודה שלנו