ניהול בקרת כניסה לעסק יחד עם מערכת הנוכחות

 . מערכת ניהול בקרת כניסה לדלתות אשר מתממשקת לתוכנת הנוכחות – נותנת למנהלי החברה יתרונות רבים בניהול כלל המערכות הנדרשות תחת תוכנה אחת.

כלי כניסה לדלתות המבוססים על ענן מציעים יתרונות מרביים לעסקים בכל גדלם ותחומם. כאלה המתמקדים בנוכחות , ניהול תפוקה יעיל יותר ומענה מהיר יותר לדרישות האבטחה.

הנה כמה יתרונות מרכזיים שבשימוש בבקרת כניסה לדלתות בענן:

1. ניהול נוכחות מתקדם:

תוכנת הנוכחות מאפשרת ניהול מרחוק של נוכחות וזמינות העובדים. זיהוי בזמן אמת של הגעה ויציאה מהמשרד מאפשר לנהל את השעות ואת תיקוני הנוכחות בצורה יעילה. המערכת יודעת לייצא היסטוריה של פעולות אבטחה שנעשות על ידי העובדים – כמו פתיחת דלתות, דבר המאפשר מעקב גם בצד האבטחה וגם בניהול הנוכחות.

2. אבטחה ובקרת גישה:

השליטה על כניסת ויציאת האנשים למתחם העסקי משמשת ככלי אבטחה מרכזי. בעזרת התוכנה והממשק הענן, ניתן להגדיר גישות והרשאות לפי דרישות העסק ולנהלם מרחוק בקלות. ניתן להגדיר שעות מותרות לפתיחה של דלתות מסויימות וכמובן להפיק דוחות של היסטוריית שימוש במנגנונים.

3. דיווחיות וניתוח נתונים:

השימוש בתוכנת נוכחות מספק דיווחיות מפורטות בנוגע לנוכחות עובדים, זמני הגעה ויציאה, ושעות עבודה. זה מסייע בניתוח הנתונים ובשיפור התהליכים העסקיים. כך למשל, אם ישנו עובד אשר שכח לבצע כניסה או יציאה – ניתן להיעזר בהיסטורית פתיחת הדלתות לצורך השלמת נתוני הנוכחות של העובד. כמו כן ניתן להגדיר שבפעולה ההחתמה מתבצעת גם פעולת פתיחת הדלת.

4. גמישות ונוחות:

השימוש בענן מאפשר גישה נוחה וגמישה מכל מקום ובכל זמן, דרך מכשירי הטלפון הנייד או המחשב האישי. כך, ניהול הנוכחות נעשה בצורה מרוחקת ויעילה.

5. חסכון בזמן ומשאבים:

המערכת מפשטת את עיבוד הנתונים וניהולם, ומסייעת בחיסכון בזמן ובמשאבים לעסק.

בשימוש בבקרת כניסה לדלתות המתחברת לענן מתקבלת אפשרות לניהול מתקדם של הנוכחות, לשיפור האבטחה, ולקידום הפרודוקטיביות בעסק. מערכת כזו מהווה כלי חיוני לניהול יעיל ולמיטוב פרודוקטיביות עובדים.

נשמח לתת לכם הצעת מחיר מתאימה לצרכי העסק שלכם.

פנו אלינו לקבל מידע נוסף

 
 
 

והכל ב – 3 שלבים פשוטים