איך אפשר לעזור לך ?

שלבי הקמה ראשוניים ללקוח חדש

ניווט:

שלבים ראשוניים בהקמת סידור עבודה

זהו! אתם רוצים להתחיל לעבוד ולשבץ, אבל רגע לפני, הכנו עבורכם מדריך קצר שיסדר לכם את השלבים הראשונים שאתם צריכים לעבור.

1.יצירת תפקידים לסידור עבודהראה מדריך

2.שיוך העובדים בסידור העבודה +תפקידיםראה מדריך

3.יצירת משמרות חדשותראה מדריך

זהו! מכאן תוכלו להתחיל לשבץ.

טיפ קטן– אם לדוגמא אתם לא רואים עובד בסידור העבודה או בתפקיד הרלוונטי, קפצו לכרטיס העובד ובדקו את ההגדרות הרלוונטיות לעובד.

תוכלו גם לעשות זאת ממסך תצוגה לפי עובדים ע”י לחיצה על כפתור עריכה ליד שם העובד.

כל המאפיינים החשובים לסידור העבודה יופיעו בחלונית שתיפתח.

Previous שינוי משמרת לעובד (גרירה חכמה)
Next תכנון עלויות ושעות עובדים
רשימת נושאים במדריך
סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות

פתח צא'ט
צריך עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור לך?