ניהול וחלוקת המשימות בין העובדים יכולה להיות משימה ארוכה, ומייאשת לך ולארגון שלך.
באמצעות מערכת ניהול המשימות שלנו תוכלו להפוך את הדברים לקלים וברורים תוך דקות תוכל ליצור משימות לעובדים שלך, כל עובד ידע בדיוק מה הוא צריך לבצע !
הגיע הזמן לעזוב את הדפים, האקסל וואטסאפ ולעבור לדרך דיגיטלית מתקדמת שתעשה לכם סדר.
בואו והצטרפו עכשיו ותראו כמה קל ופשוט.
30 ימי נסיון בחינם אין צורך בכרטיס אשראי
איך עובדת מערכת ניהול המשימות שלנו?
כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם
מערכת משימות שלנו תאפשר לך לשייך משימה למספר של עובדים ולהגדיר מה כל עובד צריך לעשות. בעת ביצוע המשימה או פעולה העובדים יוכלו לדבר בניהם אודות המשימה ולצרף קבצים ולהציג מה כל אחד עשה.
כך תוכל לאפשר לעובדים שלך לדעת מה כל אחד עושה בכל רגע
באמצעות המגוון הרחב שאנו מציעים תוכל לשפר את התקשורת הארגונית של העובדים בחברה שלך
התפנה לדברים החשובים באמת
בתור מעסיק החשיבות שלך לדעת מה כל עובד עושה ברורה !
המערכת שלנו תדע להציג ולעדכן אותך אונליין מה כל עובד עשה או מבצע כרגע.
כך תוכל תמיד להיות עם היד על הדופק, כאשר העובד לא יבצע את המשימה בזמן שהגדרת או ידווח נוכחות ללא משימה נדע להתריע לך על כך
כאשר אתה מעודכן והמערכת עובדת בשבילך אתה יכול להתפנות לדברים החשובים בארגון שלך
כל המשימות בצורה ברורה
תוכלו לבנות רשימת משימות קבועות וחד פעמיות שיש לבצע בכל משמרת לדוגמא פתיחת משמרת, סגירת סניף, הזמנות, ניקיון ועוד.. והמערכת תדע להציג לעובד שלך את המשימות שיש לבצע.
בסיום המשימה העובד אף יוכל לצרף תמונה שהמשימה בוצעה בהצלחה.
לאחר מכן תקבל פירוט מלא של מה המשימות שבוצעו בפועל ומי העובד שביצע ומתי.
בכך תוכל לנהל את משימות העובדים מכל מקום בכל רגע.
בניהול משימות נכון אף משימה בעסק לא תישכח
ויש לנו הרבה כאלה
תוכלו לתת לעובדים משימה חד פעמית שיש לבצע ולקבוע דד ליין לסיום המשימה, בסיום המשימה המערכת תדע לעדכן אתכם על כך
בכל משימה תוכלו לצרף לעובד שלכם הוראות/סרטון/קבצים המסביר כיצד יש לבצע את המשימה, העובד יוכל להעזר במסמכים אצלו בעת ביצוע המשימה
במידה ותרצו להגדיר משימה קבועה לעובדים שלכם שיש לבצע בצורה מחזורית, תוכלו להגדיר זאת. המערכת תדע להציג בכל שבוע את המשימה מחדש
הפ'יצר החשוב ביותר ! תוכלו לבקש מהעובדים שלכם בעת סיום המשימה לצרף תמונה לצורך בדיקה שהכול בוצע כראוי, כך תוכלו לוודא שהשימה בוצעה בהצלחה
תוכלו להגדיר משימות שיש לבצע במשמרת ספציפית, המערכת תדע לשייך אוטומטית את המשימה לעובדים ששובצו למשמרת זאת
תוכלו לשייך משימות לפרויקטים ולדעת כמה שעות נדרשו לכל משימה ובסוף החודש להפיק דוח מרוכז לכל פרויקט/לקוח
העובדים שלכם ואתם תוכלו לשוחח פנימית בתוך המשימה ולדבר בניכם אודות המשימה הרלוונטית, כך שום התכתבות לא תעלם או תישכח
לא משנה מה המגדר של העובדים שלך ! האפליקציה קיימת בעברית , אנגלית , רוסית, ספרדית וערבית כך שכל העובדים שלך יוכלו להרגיש בבית
המערכת שלנו מתממשקת באופן מושלם עם מערכת הנוכחות שלנו, תוכל לדעת בדיוק מתי העובד שלך נכנס ויצא מהעבודה ולדעת בדיוק על איזה משימה הוא עבד.
למערכת איזי טיים קיים ממשק API לייצא את המשימות ולהתממשק עם כל מערכת חיצונית שתרצה
תוכל ליצור במערכת שלנו אוטומציה ולהגדיר במערכת מה לבצע בכל שינוי סטטוס של משימה. מערכת משימות תבצע זאת אוטומטית בלי צורך בשום פעולה
תוכלו להגדיר לכל עובד את התפקיד שלו במהלך יצירת המשימה מערכת משימות תדע לסנן לך רק את העובדים הרלוונטים למשימה זאת
אנחנו מעניקים 30 ימים ניסיון ללא התחייבות!
למה שלא תנסו כבר היום?
חן כהן
מנהל מערכות מידע – AVO
“חיפשנו מערכת משימות שתענה לנו על הצרכים לשיבוץ כוח אדם למרלוג שלנו,לעובדי השרות. קיבלנו פתרון ידידותי ,נוח ויעיל להכנת סידור עבודה באמת בקליק”
אבי קובה
מנהל מערכות מידע -אלמ חשמל
“לאחר בחינה של מספר מערכות, בחרנו במערכת איזי טיים לארגון שלנו. ההטמעה בארגון הייתה מהירה ומקצועית. מוצר מעולה”
רו”ח גל’אל חטיב
מנהל פרוייקטים – קינג סטור
“ללא ספק סידור המשמרות של איזי טיים זה הכלי הטוב ביותר שבחרנו לארגון שלנו, השינוי מקצה לקצה. הכל נהפך לפשוט, מסודר ודיגיטלי לחלוטין”